Strony

2010/09/14

i wyszło jak zwykle

Wybrałem się na szumnie reklamowaną wystawę z okazji 85-lecia Polskiego Radia - Tu Polskie Radio 1925-2010. Wystawa zorganizowana została na Zamku Królewskim w Warszawie. Liczyłem (co było poparte informacjami w internecie), że znajdę tam sporo informacji o słuchowiskach / Teatrze Polskiego Radia. No i się przeliczyłem. Wszystko zorganizowane "po polsku", czyli bez polotu, po najprostszej linii oporu. Parę zdjęć i podstawowe informacje znane wszystkim. Miałem nadzieję usłyszeć fragmenty słuchowisk i audycji archiwalnych. Nic z tego. Zero archiwum. Wyjątkiem były fragmenty słuchowisk nadawanych w tym roku w systemie dźwięku przestrzennego Dolby Pro Logic. 
I tyle.

Realizacja słuchowiska - nie pamiętam już jakiego. 
Zdjęcie zdjęcia zrobiłem na wystawie :)

Bilet na wystawę kosztuje 8 zł. Jedyny plus to to, że przy okazji zobaczyłem Damę z gronostajem Leonardo Da Vinci. Jak niektórzy twierdzą "jedyny obraz w Polsce". Obraz gościnnie w Warszawie - do końca września.

Wcześniejszy post Tu Polskie Radio 1925-2010

Brak komentarzy: