Strony

2009/05/16

Znikająca Scena Teatralna Trójki

No i stało się :(

Przy ostatnich zmianach na stołkach dyrektorskich w radiowej Trójce miałem nadzieję, że jakość tego radia nie popsuje się. Miałem nadzieję, że słowo będzie ważnym elementem anteny. Miałem nadzieję, że pieniądz nie będzie (mimo wszystko) najważniejszy. Miałem nadzieję! Ale nadzieja matką głupich.
Nowa dyrektor Trójki postanowiła cięcia rozpocząć od słuchowisk. Scena Teatralna Trójki od maja 2009 roku ukazywać się będzie co dwa tygodnie.

"Teatr radiowy jest formą niezwykle szlachetną, ważną dla Trójki, ale też bardzo drogą. Szukamy sponsorów i sposobów, by słuchowiska jak najszybciej wróciły na swoje miejsce. Teraz jednak liczy się dla nas każda złotówka – mówi Magdalena Jethon, dyrektor Programu 3 Polskiego Radia".

A to może być dopiero pierwszy krok. Za parę tygodni wakacje, a wtedy pewnie STT zostanie zawieszona. Przy takim nastawieniu jak obecnie, obawiam się, że słuchowiska po wakacjach mogą już nie wrócić na antenę Trójki. To byłaby wielka strata.

Informację znalazłem w portalu Press.pl

Brak komentarzy: